Podróż do Krainy Czarów

Tym razem moje alicjowe szaleństwo przerodziło się w manię kolorowania. Zaczęłam od jednej z pierwszych kolorowanek o Alicji na rynku – Podróż do Krainy Czarów (Wydawnictwo Zielona Sowa). Mam równeż wersję oryginalną – Escape to Wonderland – ale tę zatrzymam sobie „pustą”.

Poniżej zdjęcia z kolorowania – barwy są bardziej intensywne, niż widać na fotografiach. Kolejne obrazki mam nadzieję, że niedługo 🙂

PS. W planach mam inne kolorowanki z Alicją, ale zamierzam sumiennie kończyć każdą strona po stronie. 🙂

Skomentuj

